twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

February 27, 2011

Penyejuk My Gurl2..

Happy..
tadi aku g pc Fair..
last day bwu gi..bhgia beb..
barang2 da twon harga..
as usual, aku g nga housemate aku yg x blik kg..
N tujuan aku p, sbb nk carik penyejuk..
Cooler da..
cooler yang aku bli sblom ni xtahan..
aku ni ganas sangat kot..
tpi aku layan diowg baek punyer..
tapi oleh sbb riwayat diowg da tamat n ditamatkan..
aku bli r baru punyer..
Brand? xpasti lak aku..
malas la pulak nk g belek kotak ye..
xpe..aku bagi gmbo..pandai2la korg la kalu nk cari yg same..

Ni la cooler bruku..oleh sbb lappy da nme boi2..nk letak nma cooler gurl2..

My bOi2 wif gurl2 cooler yg cool..

Da abes PC Fair..ookoz..melantak..
Sental je pe yg ade kt kdai 2..
kitowg g mam kt Kedai dpn Masjid Putih..
sape dok Melaka tau lor..
i mean, melaka yg kt bukit beruang..
macam2 kitowg sental..
n yang pling best,
kerang rebus..
best gile beb..

Kerang rebus n pencicah yang mmg best..
Opss..bsepah ank2 dara ni mkn..maapla ye?
da sdap sgt..
dop sedar...haha..




3 comments:

  1. besh...kerang rebus n pencicah siam punye 2 gile best.. jOm g mam lagi

    ReplyDelete
  2. ma xsuka makan sepah2...so u better watch out k!xoxo..lv u!

    ReplyDelete