twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

February 26, 2011

PSM Fever!!

Modelling

Sekarang ni nga cbok nga PSM(Projek Sarjana Muda)..xtau mende? ala..kalu tempat laen, panggil Final Year Project.. Uni aku ni semangat bahasa kebangsaan ye tinggi..2 yang jdik PSM, bukan FYP..haha..
Ok, enough bOut that..
Let me tell you bout my project..
aku buat project virtual reality..
oh ye..aku amek Multimedia course..
so, kna buat project yang berkaitan media kn?
tugas aku, mcm bese, buat progress report, modelling, n kna import masok eon, tok jdikkan  virtual reality 2 jadi kenyataan..haa..gtu..
bunyiknye memang cm senang gile..tapi susah woo i tell you..
cikalang ini,,aku da siap dalam 50% kot..modelling la..bukan 50% keseluruhan..
aku buat modelling sal traditional house.. Negeri9 punye traditional house..


Punye la semangat nk modelling sampai kat desktop pon aku letak gambo ni ha..


Ha..ni plak model aku yang kononnye 50% siap 2.. cantek x? 
ehem..xdela secantik yang real kan? tapi aku agk bpuas aty..
aku buat model ni lam 2 hari..
wahh..aku ter'impress' ngan diri sendiri..
dalam hty..kalu la aku buat ni awal2 sem dulu lagi,,mesti psm aku da siap..
menyesal tetibe..uwaa...
pape pon..
Sharing is caring..
xoxo  


1 comment:

  1. amboi... x opa sgke... huk3...
    opa yg da wt lme pn x siap2 lg..
    adeq mmg gempak!!! :)

    done!! be ur follower.. :)

    ReplyDelete